1. Cookies optimieren die Bereitstellung unserer Dienste. Mit der Nutzung unserer Dienste erklärst Du dich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen
    Information ausblenden
  2. Willkommen im Forum von DIGITAL FERNSEHEN - dem führenden Portal für digitales Fernsehen, Medien und Entertainment. Wenn du hier neu bist, schau dich ruhig etwas um und melde dich an, um am Forengeschehen teilnehmen zu können.
    Information ausblenden

Sky Movies erweitert Sendezeiten

Dieses Thema im Forum "Sky UK" wurde erstellt von deepy, 14. Mai 2007.

1. deepy

deepy Platin Member

Technisches Equipment:
    19,2 Skybox, FireTV 1Gen, Chromecast Audio
    Anzeige
    **IMPORTANT - SKY MOVIES**
    Please note extended transmission hours for the following channels effective from Saturday 2 June:

Sky Movies Premiere 11.00 to 03.00 (+6 Stunden)

Sky Movies Premiere+1 12.00 to 04.00 (+6 Stunden)

Sky Movies Indie 11.00 to 05.00 (+2 Stunden)

Sky Movies Sci-Fi/Horror 11.00 to 05.00 (+2 Stunden)

2. johannes9999

johannes9999 Lexikon

AW: Sky Movies erweitert Sendezeiten

naja wieder ein kleiner schritt vorwärts! aber noch nicht wirklich befriedigend!

die umstellung hat ja einiges weniger an programm gebracht *grrrrrrrrrrrr*

3. deepy

deepy Platin Member

Technisches Equipment:

ausn digispyforum:

Sky Movies Update
    We've been reading your comments about the re-brand of Sky Movies with interest. While some of you welcome the changes, there are others who still want to know more about why we've done it and how this benefits you as a viewer. We hope this post will answer your questions.

First, why we did it? We decided to re-brand Sky Movies following eighteen months of customer research in which we found that you wanted an easier-to-navigate film service that gave you greater control and flexibility. You told us that you make most of your movie choices based on what genre of film you’re in the mood for. Our genre-based line-up has been designed to make it easier for you to find the type of film that you want to watch - so you know exactly where to head whether you're in the mood for a comedy or you fancy a horror flick.

Our aim is to provide the complete movie service for movie ****** and it is why we revamped the Sky Movies service. It is also why we launched Sky Anytime on PC allowing those of you who take Sky Movies 1 and 2 to download movies at no additional cost. It is why we launched Sky Movies Magazine - created by our friends at Total Film. It is why we're the only service provider to offer two HD movie channels, and it is also why we have remained committed to providing you movies uninterrupted by advertising breaks.

One of the biggest misconceptions surrounding the changes, which we’ve found on the forums, is that some of you think you're getting fewer movies as a result. We want to make it very clear that this is not the case. Sky Movies offers you exactly the same number of movies as before the re-brand. Our exclusive deals with all the major film studios mean we will continue to show 90% of the top box-office hits of the previous year – around 250 Sky Movies’ premieres in all, alongside our large collection of your favourite classic films. Indeed, now that we have a channel dedicated to independent film, we will be looking to increase our range of contemporary and classic independent titles.

The idea behind Premiere and Premiere +1 is to provide you with regular, easy access to the newest films on the service at a time that suits you – particularly if you don’t yet have Sky+. Each of our 5 premieres a week are now shown twice a night (eg 8pm & 9pm, 10pm & 11pm etc), every night for a week. So for example, over the next month it’ll be easier than ever before to catch the hottest new titles such as Capote, United 93, Miami Vice, and X Men: The Last Stand.

Some of you have also commented on the limited number of hours on some Sky Movie channels. We have listened to what you have to say and have now put plans in place to extend the hours of these channels from next month. We’ll keep you updated on this.

Some of you are also wondering why you are more frequently being asked to enter PINs to access a movie. Again, to satisfy your desire for more choice, with Ofcom's approval, for the first time we can now show you 12 and 15 rated movies before the watershed hour of 8pm across all of our movie channels. However, we have to safeguard against children watching unsuitable content, which means asking you to enter your PIN when you watch these movies. We hope that those of you without children will see this as a small inconvenience for a good cause. Dropping the PIN would mean having to offer a narrower choice of movies during the day.

We hope that this post has answered some of your questions. We will continue to read your comments on the forums and if you find updates like these useful, please let us know.

Thanks

The Sky Movies Team

4. david41

david41 Gold Member

Technisches Equipment:
    Sky+ PVR
    Humax HD Fox+
    Humax HD Fox+

Wow, dass ein PayTV Anbieter in InternetForen rumschaut, wie über ihn geredet wird, nicht schlecht :eek:
    Ob das Premiere auch macht?Wenn ja, sind sie anscheinend ziemlich stur :D

5. deepy

deepy Platin Member

Technisches Equipment:

premiere macht das natürlich auch, allerdings hören die gar nicht auf ihre zuschauer.

ich kann nur sagen das das neue Sky Movies 100x besser ist als das alte.

6. jonnyjo

jonnyjo Silber Member

Dem kann ich nur zustimmen. Zuerst stand ich der Umstellung etwas krtisch gegenüber, da die Anzahl der Kanäle und auch die Sendezeiten gekürzt wurden.

Aber nun möchte ich das neue Sky Movies nicht mehr missen.
    Ich habe meine Favoritenkanäle auf denen genau das kommt, was ich sehen möchte.

Früher musste ich dazu immer alle 12 Kanälen durchsuchen.

Seit der Umstellung entdecke ich auch immer mal wieder gute Filme, die mir vom Titel her nichts sagten und bei denen ich früher zu faul war immer die Filmbeschreibungen durchzulesen.

Jetzt weiß man aber allein durch den Kanal, auf dem sie gesendet werden, um welches Genre es sich handelt und man ließt sich die Beschreibungen viel eher durch.

7. kyagi

kyagi Board Ikone

Also Teleclub liest in schweizer Foren mit.
    Die haben sogar für die User schon eine Besichtigung im Sendezentrum organisiert.

8. johannes9999

johannes9999 Lexikon

also ich verstehe euch gar nicht! die umstellung ist ein absoluter sch.....!

um min 30 % weniger programm und tagsüber keine neuen filme. so gibt es derzeit vormittags nur auf fünf statt bis jetzt 12 kanälen programm!

aktuelle filme nur mehr auf einen kanal ab 1700 und einem zweiten der aber nur um eine stunde zeitverschoben sendet!

und dann sendet sky premieres 1 und 2 (so heissen jetzt die sender für neue filme) für jeweils eine woche (sa - fr) jeden tag dass gleiche programm!!! also sa, so, mo, di, mi, do, fr jeweil gleicher film um gleiche zeit!!! z.b diese woche um 2100 (bzw auf premiers 2 um 2200) break up, um 2300 (bzw0000) hostl

dass ist wohl so ziemlich der grösste beschiéss am kunden seit es sky uk gibt!

möchte nicht wissen was hier los wäre wenn premiere dies bei premiere 1 und 2 so machen würde?

Zuletzt bearbeitet: 22. Mai 2007
  9. re_cgn

re_cgn Platin Member

Dafür starten ja schon nächste Woche Sky Movies SD 1 und SD 2 und die Sendezeiten werden langsam (wohl wg. Beschwerden) auch wieder ausgebaut.

10. johannes9999

johannes9999 Lexikon

sorry wo steht dass zusätzliche movie sender starten? unter sky movie 1 und 2 sd ist so weit mir bekannt sky premiers 1 und 2 zu verstehen da diese die sd version von sky movies hd 1 und 2 sind!

und die ausweitung erfolgt nicht nur wegen protesten sondern auch weil sky weitere rechte für hd filme erhalten hat!

Diese Seite empfehlen