1. Cookies optimieren die Bereitstellung unserer Dienste. Mit der Nutzung unserer Dienste erklärst Du dich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen
    Information ausblenden
  2. Willkommen im Forum von DIGITAL FERNSEHEN - dem führenden Portal für digitales Fernsehen, Medien und Entertainment. Wenn du hier neu bist, schau dich ruhig etwas um und melde dich an, um am Forengeschehen teilnehmen zu können.
    Information ausblenden

NASN weg/Probleme mit Kreditkarte ?

Dieses Thema im Forum "Auslands-TV / Pay-TV International / Erotik" wurde erstellt von Arko, 1. Juni 2005.

1. Arko

Arko Senior Member

Anzeige
    Haben andere Leute auch wie ich NASN abonniert und seit einigen Tagen Probleme ?

Auf meinem Bildschirm erscheint die Message "Plse contact broadcaster to subscribe to watch this channel".

Dabei bin ich seit über einem Jahr NASN-Abonnent über Marty von "skydigitalcards.com"...

Endet das NASN-Abo nach einem Jahr und muss dann wieder erneuert werden ?
    (Ich dachte das verlängert sich automatisch, wenn man nicht vorher bei denen kündigt...)

Oder hat NASN Probleme mit der Kreditkarten-Bezahlung ? Habe gehört, dass Leute Schwierigkeiten kriegen, die eine neue Karte bekommen.
    Meine Karte ist so neu aber auch wieder nicht, damit bezahle ich seit über einem Jahr (bisher auch problemlos bei NASN) und abgelaufen ist meine Karte auch noch nicht...

Weiss jemand von Euch, was da los sein könnte ?

2. Patrick S

Patrick S Foren-Gott

AW: NASN weg/Probleme mit Kreditkarte ?

Marty informieren und außerdem Abbuchungen überprüfen. Läßt sich sicher klären.

viele Grüße,

Patrick

3. skydigitalcards

skydigitalcards Junior Member

AW: NASN weg/Probleme mit Kreditkarte ?

@Arko

Fix your mail program, I have sent you several replyies, but I guess your not getting them.

> 1) Since yesterday I can no longer watch NASN. The screen tells me to contact my operator in order to subscribe to the channel. Since I am a subscriber I am slightly confused, especially since for short spells NASN came back on, before vanishing again...
    > Is it possible that you only get NASN for a year and then have to subscribe again ? Plse check with them and plse renew my NASN subscription for another year, if necessary...SEE the Forums & I have sent your details into NASN, it will take a few days for NASN to receive & process.

> 2) The same goes for Setanta Sports, which I can still watch, however, plse check if that subscription will end soon too.
    > If necessary, plse also renew my subscription for another year on my behalf...
    > (Are those subscriptions in general only for one year, with constant renewed subscriptions required upon expiry ?)You would have purchased a 1 year subscription when the card switches off that is the time to contact me.

> 3) Plse also take Prem Plus again on my behalf. Currently there is a special pre-season offer available for 70 Euros. That's the one I'd like to take advantage of.See the Forums PPV section on how to get this

> 4) My Sky Digibox (Panasonic TU-DSB 40) which I bought from you two years ago seems to show its age...
    > I can only use RTE's teletext for one or two hours at the most, then it says "No teletext available". I then have to disconnect the Digibox from the power mains and reconnect it after a few minutes. After that RTE's teletext is fine again for another hour or so, before the bug happens again...
    > Any ideas what that may be ? Or is it some sort of software cock-up other customers have reported to you as well ???There is not teletext service been broadcasted on RTE's satellite service.

Marty

Zuletzt bearbeitet: 3. Juni 2005

Diese Seite empfehlen