1. Cookies optimieren die Bereitstellung unserer Dienste. Mit der Nutzung unserer Dienste erklärst Du dich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden. Weitere Informationen
    Information ausblenden
  2. Willkommen im Forum von DIGITAL FERNSEHEN - dem führenden Portal für digitales Fernsehen, Medien und Entertainment. Wenn du hier neu bist, schau dich ruhig etwas um und melde dich an, um am Forengeschehen teilnehmen zu können.
    Information ausblenden

L1 bleibt weitere 2 Monate auf Astra

Dieses Thema im Forum "Astra/Hot Bird-News" wurde erstellt von revilo, 31. Januar 2004.

1. revilo

revilo Senior Member

Technisches Equipment:
    HUMAX HDCI2000
    Digicorder S2
    Homecast HS5101 CIUSB
    Samsung SH853M
    Anzeige
    Satellietproef L1 Radio en TV twee maanden langer

L1 Radio en Televisie zijn zeker nog twee maanden via de satelliet te ontvangen.

Dat heeft het satellietbedrijf Astra vanmiddag bekend gemaakt. De proef, die op 1 december begon, liep eigenlijk vandaag af. Maar in verband met de lopende politieke discussie, is nu besloten de satelliet-doorgifte te verlengen tot 1 april. De provincie gaat de komende tijd een voorstel uitwerken voor een structurele uitzending van L1 per satelliet. Het bedrijf Astra wil dat niet verstoren door de proef nu stop te zetten.

2. columbo

columbo Junior Member

Ik hoop, dat L1 langer dan 2 maanden op Astra blijvt. Mijn Nederlands ist weliswaar niet al te goed, maar ik hou van luisteren naar deze mooje spraak. Groeten naar Holland en de flaamse deel van Belgie.
    columbo

Diese Seite empfehlen